det var ju fint innan.

godmorgon! ♥
jag har precis varit ute i det fina vädret..eller,det var fint innan,varmt och allt..
men nu regnar det,så himla irriterande! att det aldrig kan bli en riktig sommar?
men den kommer väll snart,det måste den..annars vet jag inte vad jag gör,
har så stor lust att ligga på en fin strand någonstans sen bada i havet..
ååh' jag längtar efter det! men iallafall så vaknade jag tidigare idag,
steg upp vid halv 10 åt frukost och sånt, sen gick jag ut då..
la mig på studsmattan i solen som vanligt då, hihi!
jag vet faktiskt inte vad som händer idag, ingenting eller?
det blir ännu tråkigare om det ska regna,men det slutar väll snart..
annars får jag väll ligga inne på soffan hela dagen och titta på film,
men nej..så får det inte bli, hoppas jag inte!
vi hörs senare, så får ni ha det så bra' kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0