bad med alice och gizmo.

hej på er!
nu skriver jag ett litet inlägg,för det var ett bra tag sen nu..
jag var ju hos farfar innan idag..kom hem vid halv 7 ungefär,
då ringde jag tilll alice, sen stack jag,alice mamma och Gizmo,
ner till näset för att bada han..jag gick ju självklart i med han då,
där var jag i med han en bra stund,det gick ju hur bra som helst..
men sen sjönk jag ner, bara mer och mer..tillsut hade jag vatten till halsen,
jag fattade ju ingenting..det var ju nyss vatten till bara knäna,och nu till huvudet,
nästan ialalfall..det var något stort hål i sjön? haha..ååh'gud.
det var hur läskigt som helst,där ska jag nog aldrig mer bada,
inte i hundbadet..jag hade ju ingen bikini på mig heller,så inget planerat precis,
men ja,ringde pappa så han kom ner med kläder till mig, ja så kan det ju gå..
det var ju varmt idag,så det gjorde inte så mycket,för det var jätteskönt i vattenet,
nu fick ni reda på något nytt,jag säger bara.. bada aldrig där jag badade idag med Gizmo,
ja men iallafall så cyklade alice hem vid 9 eller något sånt? jag vet inte riktigt,
nu har jag precis duchat så jag känner mig rätt fräsch..bra det!
mamma har gjort jordgubbskräm, åhh' vad gott! så jag ska snart äta det..
vi hörs kanske ikväll.. vi får se lite, annars så imon!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0