ännu en härlig dag.

jag kom precis hem från jennifer nu, har varit där sen halv 4 ungefär..
vi har haft det bra kan jag säga..varit ute och tagit lite kort,
ätit glass bara pratat och skrattat..innan idag på morgonenn var jag ju med alice,
vi var först ute och sprang en runda..sen tog vi ett dopp i poolen, så himla skönt!
sen efter en stund, stack vi upp till henne..vi var hungriga, så vi stekte potatis och ägg,
det var riktigt gott..vid 1tiden kom sara med, vi pratade mest och sånt som vi brukar..
sen cyklade ju jag till jennifer vid 3, jag ska nog ringa alice snart..om vi skulle ses,
det vore ju inte fel..det är så bra att det är så ljust nu på sommaren, så man kan vara ute..
nu ska jag nog gå ut lite..vi hörs senare, har det så bra! ♥

det blir en bild på mig och alice från innan idag, den är mörk och riktigt dålig..
men nu har jag ingen annan, så det får bli den nu.. förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0