ut och springa med mamma.

nu har jag precis pratat med alice i telefon..jag ska ju som sagt ner till hennes sommarstuga imorgon,som jag skrev igår..vilket ska bli hur skönt och härligt som helst! så vi pratade bara lite och sånt..sen har jag ätit glass nu med,mumma! finns det något bättre än glass på sommaren? det tycker inte jag..så himla gott! snart, när mamma gjort sig klar, vilket jag redan gjort..så sticker vi ut och springer en runda,hon lyckas alltid få med mig ut..haha! men det är ju bara bra,eller hur? det är ju trots allt riktigt skönt och bra! nu har jag inte mer att säga..vi hörs sen, med 'dagens linnea' och kanske något annat? kramar! ♥

här är jag just nu, haha..vilken bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0