ni är bäst tjejer.

just nu är jag med alice..vi gick in precis,varit ute och badat haha, det är som vanligt då..iallafall så var ju jag och alice hos sara igår på en liten myskväll sen sov vi där, himla mysigt! vi åt lite gott..och bara pratade som det brukar bli,vi vaknade väll vid 10tiden ungefär..annars gjorde vi inte så mycket, varit ute och lite..stekte hamburgare, sen vid halv 4 kom min pappa och hämtade oss..vi åkte hem till mig och badade då, sen har jag varit med alice sen dess och hon stannar hos mig till halv 11 ikväll..det blir nog bra! ni får ha en bra kväll,för det ska jag ha! ♥

det blir en bild på mig och alice, tagen för några minuter sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0