gizmo är här.

nu cyklade alice precis hem för en stund..vi cyklade ju upp till mig sen och badade efter vi druckit upp vår milkshake..den blev riktigt god måste jag säga! mjölk,vaniljglass,oboy, och någon sorts choklad..sen bara mixa ihop det då..iallafall så badade vi hos mig då, spelade lite badminton med..men det gick inte alls så bra idag,så vi gav upp med det..mamma och pappa hämtade gizmo innan, så nu är den godningen här..jag ska nog gå ut till han och mysa lite..så himla go är han! sen ska jag snart äta grillat..bland det godaste som finns,tycker jag!
ni få ha en bra kväll..så hörs vi senare, kramar! ♥

det passar bra med en bild på mig och gizmo..tagen för några minuter sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0