god jul.

god jul på er! nu är det äntligen julafton..så himla härligt! jag älskar verkligen julen..fast det blir inga julklappar för min del idag,vi ska fira jul på söndag, men det blir nog lika bra det med, så då kommer släkten till oss..imorgon på lördag då.. så åker vi till farfar med, där min faster, kusiner och kusinbarn också är..så helgen blir nog jätte mysig! som sagt idag är det ju julafton, så istället för att bara sitta hemma så åker jag, mamma och pappa ut till mormor och morfar senare vid 4 tiden..så ser min helg ut! kommer nog bli hur bra som helst, det kommer nog några inlägg, med bilder och så under helgen..hoppas ni får en bra jul, kramar!

pappa och jag för några dagar sen, haha! jag älskar dig pappa! 


Kommentarer
Postat av: Ninni

God jul!

2010-12-24 @ 21:05:29
URL: http://ninjapuff.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0