Bara för att jag älskar dig.

Jag tänkte skriva av mig lite om en person som verkligen betyder allt för mig.
Linnéa Göstasson, inte bara en person utan även en bästavän och en ängel.
Texten är inte till för att bevisa hur mycket jag älskar dig, för det går bara inte..
Jag vill säga tack, för alla underbara minnen och obeltalbara skratt du har gett mig.
Så många gånger jag har gråtit i din famn och alltid vetat att du bryr dig.
För mig är du inte bara Linnea, du är min ängel utan vingar, en dröm till bästavän.
Jag visste faktiskt inte att änglar fanns, föränn jag träffade dig. du är obeskrivlig.
En bästavän som alla drömmer om, och som lilla obetydliga jag fick.
En bästavän som ställer upp till hundratio procent och aldrig släpper taget.
Du är min styrka, min allra största livsglädje & medecin.
Du ser mig som jag är och accepterar mitt jag och om inte du fanns på jorden..
då vet jag att jag inte heller skulle stannat kvar, du har fått mig att tro på ett föralltid.
Ett föralltid vi lovade varandra och vi verkligen skulle hålla.. föralltid.
Jag älskar dig idag, jag älskar dig imorgon & jag vet att jag alltid kommer älska dig.
En person som man ger all sin tid till & skulle kunna offra sitt liv för är en äkta vän.
Det är inte till vem som helst jag skulle skriva det här till, det är till dom som förtjänar det.
Du förtjänar det, du förtjänar allt jag någonsin skulle kunna ge dig.
Jag kan inte ge dig mer än ord kärlek & en massa tid.
Tiden mellan oss ska inte ta slut, jag ska fixa det linnéa jag lovar dig.
även när livet tar slut ska jag inte låta det vi har byggt upp falla..
Den vänskapen vi har byggt upp i flera år betyder mer för mig än någonting annat.
Den styrkan du ger mig varje dag gör att jag orkar med det här, tack!
Jag har en livslåga som ger mig all styrka jag behöver, den livslågan är du.
Hade jag fått bestämma skulle hela världen fått lära känna dig på djupet..
Du är en person som är helt omöjlig att tycka illa om, du är en solstråle.
Ni som inte känner linnea har gått miste om mycket måste jag säga.
Du är en person jag har så mycket kärlek att ge till, du är värd precis allting du kan få.
Jag vet att jag har sagt mycket elaka saker & att vi har bråkat som vilka vänner som helst.
men varje gång kommer du med meningen - sa vi inte föralltid.. ?
Varje gång får den meningen mig att smälta, visst vi sa föralltid & jag menade det.
Jag skulle aldrig svika dig utan anledning, och det finns ingen anledning att göra det.
skulle jag svika dig så skulle jag svika mig själv, att gå miste om världens bästa kompis.
Inte bara en kompis, utan för mig är du nästan som min syster eller min andra halva.
du är mina andetag och luften jag andas, du är personen jag delar min tid med.
Vi gör allting tillsammans, nästan alla 365 dagar om året tillbringas tillsammans med dig.
jag vet hur känslan är att inte har fått träffa dig på tre dagar, det gör riktigt ont.
Det är därför jag är riktigt rädd för att förlora dig, livet skulle aldrig kunna funka lika bra som idag.
Om någon vill slå dig så lovar jag att jag ställer mig framför..
vill någon döda dig så står jag framför beredd att få ta den smällen.
jag tar hellre den platsen än att du skulle göra det, jag ska ingenting låta hända dig.
så länge jag lever lovar jag dig att ingenting ska få hända dig, jag lovar vännen..
För alla gånger du har hjälpt mig, stöttat mig & skrattat med mig, jag minns allting..
ingenting ska få bli bortglömt, allt du säger och gör sitter alltid kvar någonstans i huvudet.
allting du säger och gör är guld värt att komma ihåg, det är nåt som betyder någonting.
Jag tänker ofta '' om inte hon fanns, skulle jag sitta här idag?''
jag tror faktiskt inte det, det skulle inte funka utan ditt skratt och din sjuka humor.
Om det är en lång dröm alltihopa att jag har fått lära känna dig, så låt mig sova.
jag vill aldrig att den här tiden ska ta slut, för det här är mitt liv.
Mitt liv är att vara med dig, göra allting jag vill göra innan jag dör.
jag vet att hela jordens befolkning längtar tillbaka till tiden man var liten.
Men så länge jag har dig spelar det ingen roll, med dig skapar jag bara mera minnen.
Minnen som jag kommer ha nytta av, som jag kan tänka på och skratta åt.
vi är riktigt bra personer ensamma, men linnea gumman.. tillsammans är vi bäst.
jag vet att det är vi två mot världen, tillsammans tar vi oss ur allting.
jag menar det verkligen, i mina ögon är du och kommer alltid att vara BÄST!
jag vill bara säga tack för att du alltid ställer upp och bryr dig.
för att du aldrig skulle låta mig falla & för att du alltid håller min hand.
jag vet inte vem jag ska tacka för att jag har fått just dig som min bästavän.
det är obeskrivligt bra, jag kan inte komma på någonting bättre just nu.
nu till det viktigaste av allting, som jag egentligen skulle sagt från första början.
den här texten leder ingenstans och det vet jag.. ingenting kan beskriva kärleken till dig.
men vet du Sanna Linnéa Evelina Göstasson?
jag älskar dig, nu och föralltid!♥
/ din sarabjarnemoljungdahl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0