fransk manikyr.

har precis ätit lite frukost nu..vaknade för sådär för 2 timmar sen ungefär..så jag har väll piggnat till lite,tur det..jag har ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt, jag ringer nog alice sen iallafall,så det blir nog att vara med henne..det börjar nog regna snart, det ser ut så om man tittar ut..men visst, man kan ju alltid hoppas att det ska bli 30 grader varmt..men de tär typ omöjligt idag, gah! jag vill ha tillbaka den riktiga sommarvärmen nu,den som var för bara någon vecka sen..jag vill ligga vid havet hela dagarna, sola och bada..allt det där,det är ju så himla härligt..så jag hoppas att den värmen kommer tillbaka snart,imon typ..men det ser inte ut så, äsch..nu har jag inget mer att säga, för nu ska jag be mamma fixa mina naglar med fransk manikyr, hihi!
vi hörs sen, har det bra..kramar! ♥

jag för nån minut sen..pyjamas på mig,gulligt ju..haha' mysigt är det iallafall.
btw..jag ser ut som ett lik på bilden, blixten lyser upp hela ansiktet..lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0