Summersun

Dagarna rullar på med jobb och träning. I torsdags var det kristi himmelsfärds dag så förskolan var stängd. Vi var på kalas hos mormor och firade henne med resten av släkten. Det är i stort sett alltid sol när vi firar mormors födelsedag och det var det även detta året, underbart! I fredags var jag tillbaka på jobbet. Endast sex barn från båda avdelningarna så det var väldigt lugnt. Igår låg jag ute och solade ett par timmar och sedan gjorde jag mig i ordning och körde till Jennie. Det var strålande sol så vi var ute hela eftermiddagen/kvällen. Jag lekte med tjejerna och vi grillade och satt ute på altanen och njöt. Perfekt sommarkväll! 
Hemmagjorda hamburgare som vi grillade i fredags. Så gott en varm sommarkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0