Karena & Katrina at Coachella

Midsommar på Öland

I år blev det min första midsommar på Öland! Jag, Alice och Julia körde dit på fredag förmiddag och checkade in i vår lägenhet. Vi gick och handlade och gjorde egen pizza och sen satte vi oss på altanen och njöt i solen. Därefter gjorde vi oss klara innan vi gick till Isabellés stuga där firandet började. Ett stort tjejgäng var vi som åt och drack gott hela kvällen. Senare tog vi taxi till Borgholm och där gick vi ut och dansade. En så bra midsommar! Tack Isabellé för allt och för att vi fick komma! ♥

You are my sunshine

Förra helgen hade vi tjejerna på övernattning. Det var fint väder så vi passade på att åka ner till skolan och bada i bassängerna. Det uppskattades såklart! Förutom det var vi ute och lekte hela tiden båda dagarna. Dem älskar att leka mamma, pappa, barn i lekstugan med dockor, dockvagnar, mat osv. Precis som jag när jag var liten! En sådan bra helg mina mina fina. Behövde verkligen det!

Skolavslutning för killarna

I torsdags förra veckan var vi på Linus och Milos skolavslutning. Skolavslutningar i kyrkan ger mig verkligen nostalgikänslor. Jag kan fortfarande känna känslan och lyckan när jag stod där i kyrkan på låg/mellanstadiet och sjöng innan sommarlovet skulle börja. Det var fint väder så vi slog oss ner på en filt efteråt och fikade.

SUMMERBURST 2017

Detta året kom jag iväg till Summerburst. Velat dit så länge, äntligen säger jag bara! Det var precis lika magiskt som jag förväntat mig. Jag, Annie och Malin tog tåget tidigt på torsdag morgon. Vi har bott på hotell inne i stan och haft en sådan bra helg. Vi har shoppat på dagarna, förfestat på hotellrummet och självklart varit på festivalen. I fredags var Axwell och Ingrosso bäst. Lördagen såg vi fram emot mer eftersom Justin och David Guetta var där. Kan inte beskriva känslan över att få se Justin än en gång, magiskt! Trots ösregn i tre timmar var jag så lycklig över att vara där, att få hoppa, dansa och sjunga (skrika) till Justins låtar är något alldeles speciellt. När han sjöng Baby trodde jag att jag skulle smälla av av lycka. David Guetta var helt amazing också! Jag har alltid älskat alla hans låtar. Bästa helgen och bästa Summerburst. Hoppas vi ses nästa år igen!

Bra dagar

Förra veckan kom Tracey till mig efter att jag slutat jobbet. Det var så roligt att ses och prata även om det bara var några timmar. På fredagen var jag ute md jobbet och firade av en kollega. Vi bowlade och sedan åt vi på restaurang. Jag har inte bowlat på hur många år som helst så det var riktigt roligt. En kanonkväll med bästa kollegorna! Alltid mycket skratt med dem och det uppskattas vill jag lova!

Våra vänner från Borås kom i fredags eftermiddag och stannade tills söndag.  Vi har haft en väldigt bra helg ihop med god mat, en utflykt och såklart mycket prat.