EN EXTRA SÖNDAG

Livet fortsätter gå i samma snabba fart, förstår ni att det är första maj idag? Maj brukar alltid bjuda på sol och värme och därför älskar jag den så mycket. Våren är så härlig imed att man har hela sommaren framför sig. Idag har det varit underbart vårväder med strålande sol hela dagen. Röd dag betyder inget jobb för mig så det blev en extra söndag. Jag har sovit ut, lagat mat och tränat bodypump på gymmet. Jag tänkte göra belgiska våfflor ikväll. Alldeles för länge sedan så nu kände jag att det var dags. 
 
Annars har jag haft en bra helg! Min storebror, Jenny och killarna var här i lördags och åt middag. Igår var jag, mamma och pappa i Karlskrona. Vi var sugna på hamburgare så vi åt på Stars and Stripes. Därefter körde vi till mormor och morfar och hälsade på. En lugn, men väldigt mysig Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0