Njuter av semestern

Jag njuter av min semester och dagarna springer iväg som vanligt. I veckan har jag mest varit i Blekinge. I tisdags var jag och mamma hemma hos mormor och morfar. Det bjöds på god mat i vanlig ordning. I onsdags kördejag hem till Jennie som var ledig. Vi bestämde oss för att ta en fika med tjejerna. Mandeltårtan är det mysigaste caféet i Ronneby och ligger i vackra Brunnsparken så det är dit vi brukar gå. Det blev inget regn så vi kunde sitta ute. Efteråt gick vi till stan och jag gick in till fastighetsbyrån för att prata. Lägenhetssökandet fortsätter forfarande, tyvärr. 
 
Igår var jag nere en sväng i Ronneby igen för att gå på lägenhetsvisning. Efteråt åkte jag, mamma och Jennie till min och Jennies kusin som köpt hus och fått barn. Det var roligt att se hur dem har det och såklart få se lilla tjejen för första gången. Dem små är ju bara helt underbara, åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0