En veckas semester

Som ni har märkt är jag inte så aktiv här längre. Jag tröttnade helt enkelt så nu bloggar jag när jag känner för det istället. Jag har bloggat i så många år så det har varit rätt skönt att inte uppdataera varenda dag.
 
Jag tog semester i fredags så nu ska jag bara njuta av att vara ledig en hel vecka! Jag har semester vecka 30 och 31 också när förskolan är stängd, men jag kände att jag behövde en vecka till utöver det så därför är jag ledig denna veckan. I fredags var jag och Isabellé hos Elaine och Victor i deras nya lägenhet. Vi åt tacos och hade en riktig myskväll! I lördags kom min systerdöttrar och sov över en natt. Vi åkte till Leos och lekte av oss ordentligt, helt ärligt tror jag att jag hade lika roligt som dem, haha! När vi kom hem åt vi kvällsmat och sedan gosade vi ner oss i bäddsoffan. På lördagen åt vi våffelfrukost och sedan lekte vi både inne och ute tills mina syskon kom på middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0