Snöoväder

Vilket snökaos det har varit idag idag! Det har snöat och blåst som bara den. Vi var ute en runda på förmiddagen med barnen, men det blåste rätt bra redan då. Alltid skönt med lite luft i alla fall! Andra dagen med inskolningen idag och det har bara gått bra än så länge. Det blir ju helt annat när föräldrarna lämnar förskolan och åker och jobbar, men det återstår att se hur det blir nästa vecka. Tycker det är ganska otroligt hur små barn på 1-1,5 år kan vara på förskolan hela dagar i veckorna utan sina föräldrar i så många timnmar. Barn är verkligen modiga! Idag myser jag inne. Chicago Med är tillbaka så tänkte kolla senaste avsnittet nu. Imorgon slutar jag ett, enda dagen jag inte jobbar eftermiddag denna veckan så den är guldvärd. Ska njuta! Vi har tvåveckorsschema nu, så varanann vecka har jag två ett-tider vilket är toppen såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0