MIN 20-ÅRSDAG

På min 20-årsdag blev jag uppvaktad lite extra. Låg i sängen och hörde mamma och pappa komma sjungandes upp för trappan. In kom dem med presenter och varm choklad. Bästa sättet att vakna på? Svar JA! Too bad man bara fyller år en gång om året. Mamma var tråkigt nog tvungen att köra till jobbet, men jag gjorde citronscones till mig och pappa till frukost. Tur han kunde flexa och stanna hemma och mysa lite med mig. Under dagen var jag ute och sprang, bakade till kvällen och fixade här hemma. När mamma kom hem började vi med maten och sedan kom min storebror och killarna över på födelsedagsmiddag och fika. En väldigt bra födelsedag med mina fina. Allt som behövs är kärlek och god mat, sen är jag mer än nöjd! ♥
Vi åt wallenbergare med potatismos och grönpepparsås till middag och saffranskladdkaka med vaniljglass till efterrätt. Allt var så gott, precis i min smak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0