WHEN THE SUN IS SHINING, EVERYTHING'S GOOD

Jag har haft en riktigt bra vecka! Mest för att vi fick två dagar med sol och riktig vårvärme, det var helt underbart! Fick så mycket energi! Alla hjärtans dag spenderade jag med mamma och storasyster. Efter jobbet åt vi på vår favorit restaurang och sedan väntade bio - Fifty Shades Darker. Dagen efter hade jag en tid bokad hos tandregleringen inne i stan så jag tog med mamma och körde dit. Efteråt lunchade vi på stan, köpte nya löparskor och sen körde vi till farfar för att fira honom. Han fyllde 90 år (!!!) i onsdags. Min fina, lilla farfar! Åh som jag tycker om honom! Jag hoppas han får vara lika pigg och klar i huvudet i mååånga år till.♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0