AUTUMN LIST

Beskriv din höst med tre ord: Jobb, middagar och mys

Vad är det bästa/sämsta med hösten? Det bästa är den friska luften, alla vackra färger och solen. Det sämsta är de gråa, kalla och regniga dagarna som tyvärr är alldeles för många.

Hur höstmyser du? I soffan med en filt och en kopp te framför en serie. Såklart tända ljus också!

Hur ser din höstoutfit ut? Antingen stickad tröja, jeans, boots och skinnjacka eller klänning, strumpbyxor, skinnjacka och stövlar

Vad har du på TO DO-listan just nu? Inget speciellt, tror jag? Jag jobbar, tränar, umgås med mina närmaste och försöker njuta av livet så mycket jag kan.

Bästa musiken för regniga dagar? Min OTH spellista som funkar alla dagar, oavsett

Vilka serier rekommenderar du att följa? One Tree Hill, Grey's Anatomy, Chicago Fire, P.D & Med

Vad är den höstigaste maträtten? Långkok på högrev

Var hänger du helst under helgen? Roadtrips med vänner eller middagar hemma hos någon

Har du någon inplanerad resa för den närmaste framtiden? Nepp, tråkigt nog. Får bli lite småresor istället!

Hur förbereder du dig för vintern? Tänka på att snart vänder det och blir ljusare igen, hehe! Vi närmar ju oss den mysigaste tiden på året - julen! Tända ljus, julshopping, julbak och ja listan kan göras lång. Det är inte bara negativt med vintern trots allt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0