PERFEKT HÖSTKVÄLL

Josefine fyller år nu på måndag så igår hade hon ordnat ett tidigt födelsedagsfirande hemma hos sig. Det bjöds på drinkar och gott att äta. En perfekt höstkväll med typsikt tjejmys! Hon har en liten kattunge som ni ser på en av bilderna och jag smälte när jag fick se den! Gillar inte ens katter, men den lilla var ju såå go! 
 
Förutom detta har mina brorsbarn varit här i helgen så jag har hängt med dem! Vi har spelat charader, tittat på film och bara umgåtts. Nu börjar tråkigt nog söndagsångesten komma krypande. Varför ska tiden gå så fort när man har roligt...

Kommentarer
Postat av: Ida Andersson

Hej! jag letar efter cheerleader klänningar och letar ju då förstås efter någon från One Tree Hill, har sökt och sökt och så kom din klänning upp på google så tänkte bara fråga vart ifrån du har beställt den? :)

Hälsningar
Ida

Svar: Hej!Åh vad roligt, är så nöjd med min! Jag letade som en galning och hittade tillslut en på http://www.vivagifts.com.au/. Vet dock inte om dem säljs där längre eftersom jag beställde min för flera år sedan.
Linnéa Göstasson

2016-10-24 @ 12:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0