THIS WEEKEND

Vilket underbart väder vi har haft denna veckan! Att vakna upp till solsken gör ju hela dagen! Igår var jag hemma och fixade med allt möjligt. Städade övervåningen, lagade lasagne till middag och gjorde dessa nyttiga bars. Kvällen avslutades i soffan med mamma och pappa framför en film. Vi brukar aldrig titta på film ihop utan de tittar på sitt och jag på mina serier. Så det var väldigt mysigt! 
 
Denna söndag började med frukost och därefter träning. I eftermiddag har jag och Alice planerat inför vår London resa. Det mesta är klart, men det är alltid skönt att prata och bestämma mer. I veckan bokade vi Afternoon Tea och en frukost. Kan knappt bärga mig tills vi ska åka! 
Åh vad jag längtar efter jordgubbar! Levde på det förra sommaren, utan att överdriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0