13 FRÅGOR

1. Drömresemål och varför? USA vill jag besöka igen, kände mig långt ifrån klar. Jag vill köra bil genom Californien och se Santa Barbara, Santa Monica och så mycket mer! Sen drömmer jag tillbaka till New York varenda dag. Den staden har allt och jag vill uppleva allt igen och så mycket till.
2. Glass eller godis? Gelato (italiensk glass) är det godaste jag vet när det gäller sötsaker!
3. Vad beställer du helst på en restaurang? Pasta! Gillar all pasta vare sig det är med skaldjur, lax, kyckling, fläskfile, bacon eller pesto
4. Laga mat eller baka? Älskar att stå i köket med både mat och bakning, men laga mat säger jag
5. Om du fick önska dig en sak i livet vad skulle det vara? Äkta kärlek! Jag vill hitta en man som älskar mig för den jag är. Någon som alltid finns där, stöttar och peppar. Någon jag alltid kan lita på och som jag alltid har roligt ihop med. Det är vad jag drömmer om!
6. Det bästa med sommaren? Att få vara ledig (nu har jag dock haft mitt sista sommarlov), sola, bada, roadtrips, solen, värmen och att livet känns mycket lättare på alla sätt.
7. Sol och bad semester eller shopping och sevärdheter? Jag älskar att sola och bada, men jag säger ändå sevärdheter och shopping! Det bästa jag vet är att upptäcka nya länder/städer och bara utforska alla platser, shoppa, testa ny mat osv och osv.
8. Vilken/vilka är den viktigaste egenskapen hos en äkta vän enligt dig? En äkta vän för mig är någon som verkligen bryr sig på riktigt. Frågar hur du mår, hör av sig och alltid finns där oavsett. Någon som är omtänksam, någon du litar på och som tar fram det bästa i dig. Sen såklart en vän som du alltid har roligt ihop och skrattar med!
9. Det absolut bästa med dig själv? Att jag alltid tar tag i saker när det gäller allt, skolan och överhuvudtaget. Har jag bestämt mig för något så gör jag det.
10. Vad skulle din aldelles egna Ben & Jerrys innehålla? Hm, helt klart choklad med browniebitar! Sen hallon. Tycker choklad och hallon ger en grym smakkombination!
11. Vad är en perfekt dag för dig? Börjar dagen med en god frukost, springer en lång runda, styrketränar och umgås med familjen/vännerna. Att vi hittar på något som att shoppa, åker till havet eller lagar en god middag och pratar i all evighet.
12. Hamburgare eller pizza? Hamburgare! Och då menar jag en sådan riktig hemmagjord med mycket smak och ett gott bröd till.
13. Favorit mellis eller frukost? Det kan låta tråkigt, men naturell yoghurt med hemmagjord granola är det bästa jag vet att äta till frukost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0