JULLEDIG

Nu tar jag julledigt fram till tisdag! Ska bli så skönt även om det kommer gå i raketfart. Vi ska börja julfirandet lite imorgon hos mormor och morfar sedan firar vi hemma hos oss på julafton och hos farfar på juldagen. Inte mig emot dock, älskar julen och att umgås med familjen! Det ska bli så himla mysigt och det är ju trots allt bara jul en gång om året. Jag har tråkigt nog åkt på en förkylning som vägrar släppa, nästan rinner hela tiden. Jag trodde nästan jag hade blivit immun då jag umgås med barn hela dagarna som åker på magsjuka, feber och nyser på mig osv haha. Det var väl dags för mig att bli sjuk som aldrig är det annars, lagom till jul. Tur jag inte är så dålig!
Jul-inspo från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0