3 saker-listan

3 saker jag ser fram emot: Julafton, min 20-årsdag (!!!) och summerburst!

3 saker jag inte gillar: Människor som är sura utan anledning?, pannacotta och när inplanerade saker man längtat efter i en evighet inte blir av

3 saker jag vill: Flytta till Karlskrona i en fin lägenhet, hitta mannen i mitt liv och resa ofta

3 saker jag borde: Stressa mindre, skratta mer (alltså verkligen skratta så man knappt kan andas) och inte överanalysera och övertänka precis allt

3 saker jag kan: Ta ansvar, uppskatta livets bra stunder och shoppa

3 saker jag inte kan: Jag kan inte sluta sakna mina närmaste så fort dem inte är i min närhet, inte inte göra mitt bästa ifrån mig när det gäller typ allt och somna om det inte är tyst, mörkt och svalt i rummet

3 saker jag pratar om ofta: Framtiden, livet och jobbet

3 saker jag har på hjärnan: Framtiden, julklappar och min förmodligen kommande 20-års fest

3 saker jag önskar mig: Ett långt och lyckligt liv med alla mina nära, en perfekt hy och ännu en resa till New York och LA

3 saker jag blir lugn av: Träning, familjen/vännerna och serier

3 saker jag blir stressad av: Det mesta tyvärr, vare sig det gäller små eller stora saker eller om det är på jobbet eller hemma

3 saker jag gjort nu i veckan: Passat mina brorsbarn, spelat julklappsspelet och varit hos mormor och morfar

3 saker jag skulle vilja göra oftare: Träffa alla mina vänner, resa utomlands och gå på spa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0