22:e april 2016

Idag var jag ledig från skolan och jobbade istället. Jag var på den stora avdelningen för barn mellan 4-5 år. Aldrig varit där innan så det var extra roligt! Blev helt överöst med komplimanger så fort jag kom. Barn är så fina på alla sätt! Solen har varit framme största delen av dagen, dock har det blåst mycket så det var inte särskilt varmt ändå. Slutade ett så jag och mamma förberedde middagen inför ikväll. Strax ska jag träna på gymmet och sedan blir det cola carnitas med hemmagjordatortilla bröd, mangosalsa och guacamole. Perfekt inför fredagsmyset!
Kär i min nya mockajacka! Älskar mocka, brunt och fransar så bättre kan det inte bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0