THINGS

• Jag älskar verkligen bröllop! Blir så lycklig av bröllopsbilder och allt som har med bröllop att göra
• Jag tycker så mycket om Italiensk mat. De smakerna alltså, åh!
• Jag vill alltid ha saker att se fram emot, mår så bra av det. Det behöver inte vara något stort alla gånger, men något som gör mig glad
• Jag tycker det är fantastiskt hur solen kan påverka oss. Sol gör alla människor så glada
 • I höst vill jag ha ett par svarta lårhöga stövlar i mocka och en ny skinnjacka
• Jag önskar att vi firade Thanksgiving i Sverige och att vi firade alla högtider lika stort som dem gör i USA
• Jag har så mycket frågor om livet att det känns jobbigt att inte veta vad som kommer hända, men innerst inne vill jag inte veta 
• Jag älskar vinrött och senapsgult och tycker de färgerna är de allra hetaste på hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0