45 FRÅGOR OM MIG

Vad har du på dig?
- Pyjamas

2. Har du varit förälskad någon gång?
- Endast i mina största crushes i mina tv-serier än så länge, hehe

3. Vad ser du fram emot?
- Studenten!

4. Hur lång är du?
- 161 cm

5. Vad var det sista du åt?
- Knäckebröd

6. Vad var det sista du drack?

- Vatten

7. Vad har du för drömresemål?

- USA har alltid varit min dröm, men det blev verklighet förra året. Annars har Australien alltid legat näst på listan!

8. Svart eller vitt?
- Vitt

9. Favorit tv-serie?
- One Tree Hill

10. Favoritband/artist?
- Bethany Joy Lenz, Gavin DeGraw, Jana Kramer och Kate Voegele är mina största favoriter.

11. Har du någon piercing?
- I öronen och naveln

12. Vilken är din favoritsång?
- Har flera som ligger mig varmt om hjärtat, Feel This med Bethany, Need med Gavin och It's Only Life med Kate!

13. Hur gammal är du?
- 18 år, fyller dock 19 om 2 månader. Hur hände det? Fyllde nyss 18 och tog körkort

14. Stjärntecken?

- Stenbock

15. Finns det något du saknar?

- Jag saknar alltid allt och alla! Spelar ingen roll när vi sågs. Mina syskon och syskonbarn och mina bästavänner tänker jag alltid på och önskar att jag kunde träffa hela tiden.

16. Vad letar du efter i en livspartner?

- En person som gör mig lycklig, som tar fram det bästa i mig och accepterar mig för den jag är. Någon som verkligen ser mig och vill vara med mig hela tiden. Någon som bryr sig och som alltid finns där. Någon som får mig att skratta och såklart någon som vill spendera resten av livet med mig.

17. Favorit-quote?

Detta citatet nedanför är oslagbart! Det är långt, men så värt att läsa för det stämmer exakt. Från min favoritserie såklart.

18. Favoritskådespelare?
- Bethany Joy Lenz, Sophia Bush och Hilarie Burton. Det går inte att välja för dem är så fantastiska på olika sätt!

19. Favoritfärg?
- Tycker i stort sett om alla färger, fast till olika saker. Vitt till inredning, svart till skor/jackor och på kläder vinrött och ljusrosa skulle jag nog säga.

20. Vad gör du när du har tråkigt?

- Tränar, lagar mat, tittar på tv-serier och såklart hör av mig till en vän om vi kan ses

21. Hur lång tid tar du på dig i duschen?
- Inte långt alls, typ 3 min om jag bara duschar kroppen. Om jag tvättar håret tar det mindre än 10 min

22. Hur lång tid tar det för dig att bli klar på morgonen?

- För att sminka mig, fixa håret, klä på mig, äta frukost och borsta tänderna behöver jag minst 45 minuter. Jag går alltid upp en timme innan jag ska gå och det brukar bli stressigt ändå. Jag vill gärna ha tid på mig!

23. Hög eller låg musik?

- Lagom? 

24. Turn on?

Mörkhåriga killar med ett charmigt leende! Vad mer behövs än bilden nedanför? James Lafferty, Jesse Lee Soffer och Taylor Kinney är precis i min smak.

25. Turn off?
- Rökning och fulla personer skulle jag nog säga

26. Vad är du rädd för?
- Framtiden

27. Vad var det sista som fick dig att gråta?
- Förmodligen till en serie, like always eller innan jag skulle sova och tänker alldeles för mycket och oroar mig

28. När grät du sist?
- Förra veckan? 

29. När sa du att du älskade någon sist?

Igår till min mamma

30. Vilken var den senaste boken du läste?
- The Last Song av Nicholas Sparks

31. Vilken bok läser du nu?
- Ingen

32. Vilken tv-serie såg du sist?
- Grey's Anatomy

33. Vem pratade du med senast?
- Mamma och pappa

34. Vilket förhållande har du till den senaste personen du smsade?
- Alisa, nära vän

35. Vad stod det i det senaste smset?
-  "Ja! Känner precis samma, bästa du ♥"

36. Vad har du för dialekt?

- Småländska, inget jag är stolt över direkt haha

37. Vart var du på din senaste resa?
- England! Var i London och det var helt fantastiskt.

38. Din favorittid på dygnet?

- Morgonen! Som ni vet vaknar jag alltid tidigt och tycker det är så härligt att ha hela dagen framför mig

39. När kramade du någon senast?

- Idag

40. När blev du senast arg?
- Det var säkert igår, haha! Mitt humör går upp och ner ganska fort

41. Vilket är ditt favoritgodis/snacks?
- Choklad

42. Spelar du något instrument?
- Nej, har testat när jag var yngre, men det var inget för mig

43. Vilket är ditt favoritsmycke?
- Mitt Thomas Sabo armband

44. Vilken sport utövade du sist?
- Spelar ingen sport, men det måste väl varit något på idrotten i 2:an

45. När umgicks du med någon sist?

- Idag med mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0