23:e november 2015

Trots att det är måndag tycker jag att dagen har varit ganska bra. Har alltid söndagsångest, men eftersom helgen tar slut innan jag hinner blinka är det lika bra att gilla läget. Jag har lekt med barnen ute i snön vilket var mysigt. Är inte så glad över snön, men det har varit en härlig dag med sol i alla fall. Njuter av det lilla vi får under vintern! När jag kom hem åt jag och sen körde jag till gymmet för att gå på bodypump. Nu ikväll har jag börjat skriva på mina APL-uppgift. Långt ifrån klar, men tänkte skriva lite varje dag denna veckan. Har noll inspiration till skolan när det är mörkt och kallt och speciellt inte när jag praktiserar också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0