Valborg

Igår hade jag min sista dag på praktiken, vilket kändes lite tråkigt. Jag bjöd barnen på glass och det uppskattades. Fick present av personalen som tack också. Mina fyra veckor kunde inte varit mycket bättre. Barnen har varit så himla mysiga och snälla! När jag kom hem igår var min storasyster och systerdöttrar här. Vi hann träffas en stund inann de åkte hemåt och jag körde till Josefine. Vi lagade mat och bakade ihop och firade valborg.
Hade en väldigt bra kväll! Nu ska jag packa ihop lite saker för om ett tag åker jag till Åhus med bästis familj. Åh vad skönt det ska bli! Älskar att vara där tillsammans med dem. ♥
Grillspett till middag och blåbärspaj till efterrätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0