28:e juni 2015

Vilken mysdag jag hade ihop med mina tjejer igår! Vi var ute hela dagen i stort sett, från klockan tolv till sex på kvällen. Inte en lugn stund med de två, men det är precis så det ska vara! Finns alltid massa roligt att hitta på. Vi var i trädgården, gick till lekparken och ner till parken för att köpa god glass. 
 
Idag har jag tränat och städat övervåningen. Städningen tar lite tid kan jag lova, men nu är det verkligen rent! Ikväll ska jag träffa bästis en stund och det ser jag fram emot! Imorgon kommer Krister och Ulrika som vi träffade i USA hem till oss. Vi var hos dem i februari och det var ett tag sedan, så det ska bli jättekul att ses igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0