Dagar som dessa är de bästa

Vädret har varit helt underbart och jag har varit vid havet både igår och idag. Det finns inget härligare på sommaren! Man vill inte göra något annat i den värmen heller för den delen. Mitt första dopp i havet blev lite senare i år än vanligt, men jag är glad över att det blev någon sommarvärme överhuvudtaget! Igår låg vi på stranden och badade och efteråt körde vi till mormor och morfar där vi grillade och stannade till sent på kvällen.
 
Vi kunde inte motstå stranden idag också! Min syster med familj var med så vi har haft en härlig dag ihop med sol, bad och lek med tjejerna.
Ikväll har min farfar och farbror varit här på middag. Vi satt ute på altanen och njöt. Livet är allt bra ibland! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0