28:e juli 2015

I söndags kväll var jag hemma hos bästis några timmar. Det var bara någon vecka sedan vi sågs sist, men det kändes längesen ändå. Hon hade gjort jättegoda minipizzor på dinkelmjöl som hon bjöd på. Igår efter jobbet hann jag bara äta och fixa mig innan jag åkte in till byn på fest. Vi var ett ganska stort gäng som träffades. Alltid kul att prata med folk som man inte träffar så ofta annars! Nu ikväll var Josefine här en stund för vi skulle fixa med lite inför London. Inte långt kvar nu! Älskar att resa, storstäder, konserter, shopping, uppleva kulturer och andra länder. Åh allt ska bli så himla roligt! Jätteglad att Josefine, min syster och hennes sambo hänger med också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0