Fiskburgare

Fiskburgare gjorde jag ikväll. Så enkelt att mixa ihop lax och torsk och sedan steka. Vi har ätit dem tillsammans med bröd innan, men idag blev det med ugnsbakad potatis och en fetaostkräm. Granen är klädd nu och alla julklappar ligger där under. Har ingen julkänsla överhuvudtaget hur mycket jag än försöker! Jag lyssnar på julmusik, julbakar, använder mycket av saffran och pepparkakskryddor, hela huset är pyntat sedan första advent, alla julklappar är klara och inslagna och nu är granen klädd. Vad mer kan jag göra liksom? Förra året kommer jag ihåg att det inte ens kändes som julafton. Så vill jag inte att det ska vara! Vill ha tillbaka den känslan inför julafton jag hade under hela min uppväxt. Ni vet det där pirret i magen på julaftons morgon? Det var underbart! Ni ska få se bild på granen imorgon i alla fall. Den blev så himla fin! Nu ska jag mysa framför ett avsnitt av One Tree Hill. Ha det så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0