21:e december 2015

Jag hade en sån mysig kväll tillsammans med mina tjejer igår. Vi gjorde en fisksoppa med saffran till middag och en nyttig variant av chokladfoundant till efterätt. Vi satt i timmar och njöt av allt gott samtidigt som vi hade långa samtal om allt som hänt och händer. Jag önskar vi kunde ses varje vecka i alla fall. Dem gör mig hel. Jag känner mig hel igen när vi har setts. Det är precis som att något fattas, men när vi ses så faller alla bitar på plats igen. Det är ganska fantastiskt egentligen. Idag gick vi ner och åt en lång frukost när vi vaknat. När Sara hade åkt hem tog Alice och jag en powerwalk i skogen. Resten av dagen är tanken att baka julgodis och hjälpa mamma i köket. Vi firar julafton den 23:e i år, så vi har en hel del att ta tag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0