TRAVEL

Vilka länder har du besökt?

England, USA, Spanien, Frankrike, Grekland och Egypten

Bästa shoppingstaden du varit i?

New York, San Francisco och London

Vilket land besökte du senast?

England

Städer du skulle vilja besöka igen?

New York och Los Angeles är jag långt ifrån färdig med, om det ens går? Det är så mycket mer jag vill se i båda städerna och jag hoppas verkligen jag får göra det. London vill jag också tillbaka till!

En stad du varit i som du inte skulle besöka igen?

Ingen än så länge

En speciell plats du skulle vilja besöka igen?

 Egentligen har jag ingen "speciell" plats, men det mest magiska jag någonsin sett var utsikten uppe i Empire State Building i New York. Utsikten där ifrån var verkligen något alldeles extra. Att få stå där uppe och bara titta ner på allt...det var obeskrivligt!

Dröm-destinationen?

Listan är lång, vart ska jag börja? Australien, Dubai, Italien och Barcelona står näst på tur i alla fall

Vart ska du åka näst?

London besökte jag förra veckan som sagt. Det blir ingen mer resa detta året, men jag hoppas på Italien nästa år

Vart i världen skulle du vilja bo om du inte fick välja Sverige?

Californien! Vart vet jag inte i med att jag inte varit överallt, men jag tror verkligen LA skulle vara underbart

Bilder från Spanien, Grand Canyon, San Francisco och London

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0