THE CONCERT

 Konserten i London...vilken kväll! Det var helt magiskt och ofattbart. Levde i en dröm! När dem kom ut på scenen, alltså jag höll på att smälla av. Sjuk känsla! Galet vilken kärlek jag känner till dessa två! 
 
Kate sjöng först själv, sedan sjöng Tyler själv och dem avslutade konserten med att sjunga ihop. Det var helt perfekt och jag var så lycklig! Stod på andra/tredje raden och det var helt fantastiskt. Kate och Tyler pratade om One Tree Hill under konserten också, om hur dem var vänner innan serien och att Mia och Chris aldrig hade haft en scen ihop så att det måste bli en säsong 10. Tyler frågade hur många som hade sett OTH och hela publiken bara skrek, haha! Dem sjöng When The Stars Go Blue ihop och det kom så mycket känslor. Ni fans vet att Tyler och Bethany sjöng den ihop i serien. Ahh, nu får jag sluta skriva för jag kan inte förklara hur jäkla lyckligt lottad jag är över att ha fått se dem på riktigt!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0