Myshelg med de bästa

I helgen har jag varit hos min storasyster. Vi har haft det så mysigt! Umgåtts med mina systerdöttrar och bara haft det skönt. Igårkväll gick jag och min syster ner till stan för att äta ute. Vi tog en drink, beställde in mat (världens godaste burgare) och pratade i timmar.
En toppenkväll verkligen! Bara vi två. ♥ 
 
Idag åt vi en god frukost ihop och när vi gjort oss i ordning promenerade vi ner till parken allihopa. Efter middag ute på altanen körde jag hemåt igen. Tränat och packat upp har jag hunnit med och nu ska jag varva ner inför en ny jobbvecka. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så mysigt att ha dig här❤️

2015-08-03 @ 07:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0