Weekend i huvudstaden

Har haft det bra i skolan idag med, iallafall den mesta delen av dagen. På idrotten körde vi styrka och rörlighet. Idrotts lektionerna är mycket roligare nu än på högstadiet. Vi kör ofta styrka nu och det är mer varierat på lektionerna. På naturkunskapen höll vi på att somna allihopa, jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Jag som trodde jag var trött förra gången, det var ingenting mot idag. Jag bytte om och sprang en runda direkt när jag kom hem och nu är jag så mycket piggare. Blir alltid så trött i skolan när vi sitter ner och lyssnar hela dagarna. Jag var en sväng hos Alice innan och ska upp dit strax för att hämta kameran. Ska låna hennes kompaktkamera till konserten. Jag hoppas det blir många bra bilder och även filmer som jag visa er. 
 
Tåget går klockan åtta imorgon bitti till Stockholm så vi ska upp tidigt. Det kommer upp några tidinställda inlägg men inget mer. Jag ska bara njuta nu och ha det skönt. Vi hörs på tisdag igen när jag är hemma från skolan. Ha det så bra! ♥
Mammas underbart goda fläskfilégryta åt vi till middag ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0