GAVIN DEGRAW - KONSERTEN

Detta är några av bilderna från Gavin's konsert. Det kommer fler sen och jag ska även visa filmerna. Åh vad det gör ont att det är över. Det var som en dröm och jag var så lycklig! Jag är så glad att jag fick se honom live, äntligen. Jag har väntat på det här i flera,flera år utan att veta om det ens skulle hända, någonsin. Ge ge inte upp hoppet! Inte ens för en sekund. Lova mig det!
 
Det var en obeskrivlig konsert och det var helt fantastiskt. Jag kunde inte sluta le! Gavin är så otroligt härlig och han sprider verkligen glädje. Inte nog med det så har en fantastisk röst och hans musik är underbar! Han är magisk på alla sätt och vis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0