Dagen vi alltid väntar på är...här!

Efter en matte, idrott (teori om kost) och en naturkunskaps lektion har jag tagit helg. Mamma jobbar kvällen och jag och pappa ska äta tacos och titta på Let's Dance. Kollar på det endast för Kenzas skull. Satan vad grym hon är! Imorgon är det tänkt att jag och tjejerna ska dra till balders på kvällen. Björn Rosenström är där och uppträder också. Det ska bli kul att klä upp sig lite och dansa! 
 
Ett citat här under från Jana Kramer's instagram. Hon är så inspirerande och en stor förebild till mig. ♥ Ni som inte har lyssnat på hennes musik borde göra det. Hon är helt otroligt! Kan inte vänta tills hon släpper sitt nästa album, vilket är när som. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0