Senaste dagarna

Jag har haft det hur bra som helst medans jag har varit borta. Alice och jag åkte ner till hennes sommarstuga i Skåne i söndags. Tidigt på måndagen tog vi tåget till Köpenhamn där vi var tills natten. Vi shoppade, lunchade och var på Cody Simpson's konsert. Vi klarade oss bra i Danmark helt själva och konserten var jätte bra. Vi stod på typ femte redan i slutet så vi kom rätt långt fram. Vi tog taxi hem sen och somnade klockan tre.
 
Igår var vi i stugan och hade det mysigt. Solade, tittade på filmerna från konserten och sprang en runda längs havet. Jag åkte hem vid åtta tiden på kvällen och idag har jag jobbat. Precis klar med min träning för idag och nu ska jag in i duschen. Sen blir det senaste pll avsnittet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0