2:e juni 2014

Det känns helt meningslöst att gå till skolan nu. Det är näst sista veckan och ja, helt meningslöst. På matten fick vi lösa några uppgifter och sen fick vi stanna kvar till mentorstiden där vi inte gjorde något alls. Vi var ute och tog klassfoto vid elefanterna bara, haha. Det är cirkus ikväll och elefanterna var utanför skolan. 
 
Kom iallafall hem vid två och nu har jag suttit ute i solen med mamma en stund. Den går i moln hela tiden, tyvärr. Ska strax laga middag. Titta vad som har hänt mig igen!!!! Maria Menounos som spelade Jules i OTH svarade mig och Angelique Cabral (Shantel's nära vän) favoritmarkerade. Jag hoppas att Joy, James, Soph eller Chad någon gång svarar mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0