SOME FACTS

• Jag skulle aldrig få för mig att ändra på mig själv för någon annans skull, varken mitt yttre eller inre. 
 Jag har aldrig ätit köpt mat hemma som köttbullar, lasagne osv. Vi har alltid gjort hemmagjord mat. 
• Jag är väldigt hundrädd för hundar jag inte känner.
 Jag älskar country musik, speciellt Jana Kramer och Taylor Swift.
 Jag älskar att laga mat! Tycker det är så himla kul att testa nya maträtter.
• Mina syskon och syskonbarn är mitt allt. Vore ingenting utan dem!
• Jag älskar risgrynsgröt! Äter det året om, spelar ingen roll om det är sommar.
• Jag drömmer om att få bygga mitt eget hus en dag.
• Jag har alltid mina naglar målade, kan inte gå utan nagellack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0