ALLA HJÄRTANS DAG

Glad alla ♥ dag
 
Jag har alltid tyckt om denna dagen. Den är så mysig och fylld av kärlek. Det är synd att inte denna dagen och alla andra högtider är så stora i Sverige som dom är i USA. Det hade varit mycket roligare då! 
 
Jag har haft en bra dag på min allra sista prao dag. Jag var i klass 1-3 idag och vi bjöd även dom på muffins. Vi har även pysslat och tittat på film. Slutade 12:30 och när jag kom hem sprang jag en runda och styrketränade. Alice och Sara kommer snart, vi ska laga enchiladas ihop och till efterrätt blir det kladdkaka med glass. Enkelt men gott! Det ska bli så mysigt att spendera dagen/kvällen med dom. Vi har inte setts på ett tag och det kan behöva pratas ut. Ha en fin alla hjärtans dag och ta hand om era nära. Man kan inte ge eller få för mycket kärlek. 
två bilder på mig och mina fina tjejer igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0