9:e februari 2014

Åh vad det har varit skönt med helg, långhelg för min del. Jag har inte haft någon söndags ångest nu när jag har praktiserat, det har faktiskt varit roligt att komma tillbaka till barnen igen efter helgen. Det gör lite ont att tänka på att detta är sista veckan, det har gått så snabbt och jag vill inte tillbaka till skolan och sitta på en stol och lyssna hela dagarna. Det är så fruktansvärt tråkigt och jag är så skoltrött. Jag har längtat tills jag får börja jobba så länge nu!
 
Idag hoppas jag på att få träffa Sara. Det var längesen och jag saknar henne. Vaknade upp pigg klockan åtta idag med, men låg kvar en stund. Har sprungit och styrketränat och nu tänkte jag kolla lite i körkortsboken. Är sämst på vägskyltarna så behöver verkligen lära mig dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0