6:e februari 2014

Min sista dag på praktiken för denna veckan är avklarad. Imorgon är jag ledig! Det ska verkligen bli skönt. Det har varit så roligt och det har gått så fort. Nästa vecka är jag inne på den fjärde och sista veckan. Jag kom hem för ett litet tag sen och nu ska jag titta på det senaste avsnittet av Chicago P.D. När mamma kommer hem ska vi laga middag tillsammans. 
 
Jag tittade på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars igår och herregud vad spännande det är. Jag kan fortfarande inte fatta att det som händer verkligen händer. Helt sjukt! Längtar tills nästa avsnitt.
My girl får stå för bilderna idag. Hon är bäst och så fantastisk på alla sätt och vis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0