13:e februari 2014

Idag har vi pysslat hela dagen i skolan och det var så mysigt. Åh vad jag kommer sakna mina ungar! Ni anar inte hur goa dom är. Vi har haft kramkalas alla dagar i 4 veckor men idag blev det ännu mer kramar. Jag bjöd på muffins innan dom gick hem och det uppskattades iallafall. Jag fick jätte fina teckningar av alla barnen. En söt tjej skrev, jag älskar dig Linnéa. Då smälte jag lite! Förskoleklassen går bara till torsdagar så det är därför jag fick säga hejdå till dom redan idag. 
 
Idag slutade jag vid halv 2 och min storasyster och systerdöttrar har varit här hemma. Det är alltid så kul att träffas. Nu ska jag och mamma ut och powerwalka. Imorgon ska jag fira alla hjärtans dag med mina bästisar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0