FRÅGOR OM - MIG

1. Hur gammal är du? - 17

2. Vad klär du dig helst i? - På sommaren älskar jag kjolar/klänningar och på hösten har jag helst jeans

 3. Vilken var den senaste filmen du såg? - The Lucky One

4. Har du bra självförtroende? - Det varierar väldigt mycket, men jag behöver jobba endel på det

5. Vad skulle du vilja göra just nu? - Åka utomlands!

6. Nämn tre sakar du vill hinna med innan du dör? - Gifta mig, skaffa barn och öppna upp mitt eget café

7. Beskriv ditt drömutseende - Jag tycker Bethany Joy Lenz, Sophia Bush, Hilarie Burton och Shantel Vansanten är världens vackraste kvinnor. Skulle så gärna vilja se ut som dem!

8. Vem ser du upp till? - Bethany Joy Lenz, Hilarie Burton och Sophia Bush är mina största förebilder

 
9. Vilket land/ställe vill du helst besöka? - USA! I höst blir min drömresa till verklighet

10. Vilken årstid tycker du mest om? - Sommaren helt klart! Men jag tycker faktiskt om våren och hösten väldigt mycket också

11. Vad är du mest nöjd med över dig själv, både inre och yttre? - Jag skjuter aldrig upp saker, utan tar tag i allt på en gång. Utseéndemässigt mitt hår 

12. Konditon eller styrketräning? - Kondition

13. Hur ofta tränar du? - 5 dagar i veckan. Springer 5 gånger och styrketränar 3-4 gånger. Ibland blir det en powerwalk också

14. Vad väljer du, godis eller glass? - Glass

15. Vart vill du gifta dig? - Utomhus på något vackert ställe, under ett valv med massor av ljusrosa och vita blommor. I Sverige tror jag!

16. Vart skulle du vilja bo när du blir äldre? - Vid havet!

17. Vad gör du helst när du umgås med vänner? - Jag älskar att ses hos någon och bara prata om allt i timmar. Men annars fota, shoppa, gå på bio osv. Myskvällar är det allra bästa!

18. Din sämsta egenskap? - Jag stressar alltid upp mig, lider verkligen av inre stress

19. Din bästa egenskap? - Jag är väldigt snäll, kanske för snäll många gånger

20. En låt du tycker mycket om? - Feel This med Bethany Joy Lenz kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat

21. Vilken är din största dröm? - Att träffa OTH castet

22. Beskriv dig själv med tre ord - Glad, omtänksam och lite smått galen

24. Vilken är din favorit affär? - Berskha! Det finns så mycket fint i den butiken, tyvärr finns den inte i Sverige

25. Vad tycker du om för skor? - På sommaren älskar jag sandaler med smycken/stenar på och ballerina, hösten converse och boots

26. Stockholm eller Göteborg? - Stockholm! Finaste staden, älskar att vara där

27. Har du någon fobi? - Ormar!

28. Vilken högtradition är din favorit? - Jag har alltid älskat julen. Det är så mycket kärlek och den är helt underbar

29.  Har du några syskon? - Ja! En storasyster och en strorebror. Dom är världens bästa ♥

30. Favorit plagget i höst? - Skinnjacka

31. Snyggaste kill-kändisen? - James Lafferty!

 Oth

32. Vilken är din favorit film? - The Last Song

33.  Vilken är den finaste komplimangen du fått? - Helt klart att jag liknade Hilarie Burton. Finns tyvärr ingen likhet, hon är världens vackraste!

34. Film eller serie? - Serie! Jag är en riktigt serienörd. Bästa som finns!

35. Hur är din indrednings stil? - Jag älskar vitt, gammaldags och lantligt. Och rosa och romantiskt! Gillar färgglada detaljer

 French country style - Cool Chic Style Pensiero | via Tumblr

36.  Favoritfärg? - Jag tycker verkligen om alla färger, men ljusrosa är min favorit

37. Vad äter du oftast till frukost? - Yogurt/gröt, ägg, knäckebröd/grov macka och en kopp te

38. Blondt eller brunt hår? Brunt

39. Vad äter du helst för mat? - Kroppkakor är det bästa jag vet! Men jag älskar pasta eller ris med olika grytor till också

40.  Vad är ditt dröm yrke? - Skådespelerska!

41. Vem vill du helst träffa? - Hela OTH castet som sagt! Joy, James, Soph, Hil och Chad allra helst 

42. Bästa ämnet i skolan? - Idrott! Men av the "riktiga" skolämnena svenska och engelska

43. Hur brukar du sminka dig? - Till vardags har jag bara concealer, puder, mascara och fyller i ögonbrynen. Till fest brukar jag använda ögonskugga, eyeliner och rouge också

44. Vilken tidning tycker du mest om? - Solo eller Veckorevyn! Gillar båda

45. Vilken frukt/bär tycker du mest om? - Jordgubbar helt klart! Men jag älskar ananas och banan också 

47. Din favorit artist? - Har flera! Bethany Joy Lenz, Gavin DeGraw, Kate Voegele och Jana Kramer

48. Vilken var den senaste boken du läste? - Nattvägen av Kristin Hannah. Bästa boken jag läst! Och jag har ändå läst endel. Den var så bra!

49. Vad är det bästa som hänt dig? - Min familj och mina vänner!

50. Hur hoppas du att ditt liv ser ut när du blir äldre? - Jag vill vara lycklig! Det är det allra viktigaste. Jag vill hitta mannen i mitt liv, resa, bygga ett hus och skaffa barn med honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0