OTH FAN MEET

Castet från One Tree Hill ska åka runt till flera länder som på en turné för att träffa alla fansen. Jag tycker det är så otroligt fint av dom imed att serien är över sen ett år tillbaka. Denna helgen är dom i Paris och jag börjar nästan gråta när jag tänker på det. Jag skulle göra allt för att få träffa Bethany, James, Sophia, Hilarie och Chad.  
 
Jag ser detta som min chans att kanske äntligen få min största dröm uppfylld. Det är bara det att jag vet inte vilka länder dom ska till och dom har inga datum till så mycket och jag vet inte riktigt hur det går till. Men det ska jag nog lyckas ta reda på. Här ett gäng bilder när dom träffar fans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0