One Tree Hill Convention

 Jag har tagit reda på en hel del om OTH convention nu så det känns bra. Jag pratade med en som var där och hon berättade att man kan köpa olika biljetter. En för att få vara där när dom intervjuas och det. Sen får man köpa till extra biljetter om man vill ta bilder och få deras autografer och sen till det bästa - man kan köpa en biljett för att få prata med dom i 30 minuter. Fattar ni? en hel halvtimme med mina absoluta största förebilder. Det är ju för bra för att vara sant. Det hade jag knappt kunnat drömma om, jag trodde det var omöjligt. Svimmande nästan, ärligt talat.

Kommentarer
Postat av: Marre

Hej! Vet du priserna på det olika biljetterna? Undrar även om du ska gå? Isåfall på den i Paris eller Birminghamn? Tänkte om du visste om priserna är olika och sådant, för hemsidan säger inte så mycket tyvär..

Svar: På hemsidan finns det tre olika biljetter och det står vad som ingår i dem, den dyraste är såklart bäst. Sen får man köpa till photoshoot och autografer med. Jag pratade med en som var där och hon sa att priserna för en bild med dem är olika beroende på hur "stor" skådespelaren är. För t.ex. Bethany, James och Hilarie kostade det 500 kr, men för Torrey DeVitto 400 kr. Passen man måste ha för att komma in ligger på 189€ för det billigaste, 279€ och 450€ för det dyraste. Hoppas du fick svar på lite iallafall! Jag vill så gärna gå, det är min största dröm att träffa OTH castet. Men jag vill helst träffa Bethany, James, Sophia, Hilarie och Chad och jag vet inte ens om någon av dem kommer till Paris eller Birmingham. Det är dem jag vill lägga pengar på och helst vill träffa, därför vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Kram! :)
Linnéa Göstasson

2014-03-22 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0