Lyckan över fredagen

Lyckan över att det är fredag är lika stor varje vecka. Det finns ju inget bättre än att få vara ledig! Skolan går hur bra som helst. Jag har satt upp mål för betygen till alla ämnerna och ska göra allt för att nå dit. Jag har alltid haft höga krav på mig själv vilket inte är bra i alla lägen, men jag vet också att man måste kämpa för att bli nöjd.
 
Annars då? Jag har längtat till idol hela veckan och ikväll drar det igång. Heja Miriam! Hon är så jäkla grym. Jag hoppas verkligen hon vinner alltihopa, det är hon såååå värd! Imorgon är det kalas för morfar som har fyllt år nu i veckan så lördagen spenderar jag hos mormor och morfar med släkten.
en liten bild på mig, elaine och josefin idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0